Mitt Liv Med ADHD ...

En blogg om mitt liv med ADHD ! Att vara stark i alla motgångar! Att hamna fel att bryta ett mönster.. beroende . ätstörningar ... be strong girl !

4 veckor avklarade!

Kategori: Allmänt

Jaha då har man klarat av 4 veckor med kur.. Känns bra att man kommit en bit.. men målet känns så långt ifrån... det e verkligen så att man måste gå ner minst 15 kg för att andra och en själv ska se det...  Inte konstigt det är drygt i början...

4 veckor till sen ser folk det.... då kan ja nog få på mig lite kläder med... Jag är iallafall på bättre humör nu... Tro inte man kunde bli på sämre än vad jag varit heller iof... Jag har varit rätt glad idag.... Lite nya tag o det behövde jag... orka inte gråta mera.... Det tar för mycket på mina krafter som jag behöver... Varje dag är en ny utmaning... Försöker utmana med nytt hela tiden... Ibland bli jag bara så besviken för det går bara inte.... Kan va småsaker som att ta ett kort på mig själv o känna mig nöjd.. Sjukt eller hur? Men ja jobba på det iallafall... Alltid nåt,,

Jag ger detta tid nu....  11 veckor kvar på kuren.. ska nog nå det ja vill..

imon ska ja o Emelie ut o motionera lite... På torsdag ska ja träffa Sara igen :) skoj vecka ändå... Imon inleder jag min femte vecka ..... Yes!


Kramar

Kommentera inlägget här: