Mitt Liv Med ADHD ...

En blogg om mitt liv med ADHD ! Att vara stark i alla motgångar! Att hamna fel att bryta ett mönster.. beroende . ätstörningar ... be strong girl !

Ingen bra dag...

Kategori: Allmänt

Hejsan...

Uscha idag känner jag mig ensam och liksom behöver uppmuntran.. Alla runtomkring mig är mest lessna och mår inte alls bra:( Allt e så dystert liksom.... Önska att alla ska må bra... Va fan jag mår inte så jäkla bra men jag försöker hålla humöret så gott ja kan.... Inte så konstigt det känns som det känns idag... En jättenära kompis till mig ringde o va jättelessen imorse...  Det här kanske låter konstigt men jag är så glad att hon ringde och grät inför mig.. Alltså glad för att hon vågade det liksom.... Tack.... Jag kände mig maktlös men erbjöd mig så gott ja kunde... Men har bestämt mig för att göra mer för henne än vad ja känner ja gjort....  Ett tag trodde ja inte hon liksom tyckte om mig.... Åå inte ville umgås men hon mådde ju helt enkelt inte bra....

Jag hoppas och vill att du/hon ska komma till mig så fort det är något för jag ställer upp så gott jag kan.... Vill att folk ska känna att jag gärna lyssna och hjälper...

Har haft lite skoj idag iallafall... passade mitt syskonbarn Algot.. Jättekul att leka kurra gömma :) o kolla på astrid lindgrenfilmer :)

om nån glad o uppmuntrande person läser detta... skriv på min msn :)

Nu ska jag ringa o se hur det har gått för min vän idag...

Krama

KOMMENTARER:

  • Mike säger:
    2013-07-22 | 20:52:17
    Bloggadress: http://www.plasterdreams.com

    Lotta.....
    Vill bara..... hålla om dig en kort stund.
    Sedan när du andats ut och mår bra..... försvinna, du såg mig inte ens.
    Du är bäst.

Kommentera inlägget här: