Mitt Liv Med ADHD ...

En blogg om mitt liv med ADHD ! Att vara stark i alla motgångar! Att hamna fel att bryta ett mönster.. beroende . ätstörningar ... be strong girl !

Jag bara försvinner jämt :)

Kategori: Allmänt

Jag har varit i en ännu värre svacka än sist.. Mått piss och struntat i att ta kurer... Inte sett något resultat...  Varit riktigt irriterande.... Jag har skärpt mig nu och ökat på kurerna... Inte uppe på det maximala som jag ska än..  Det kommer... Måste sköta mig... Har legat och inte orkat någonting.. Det är inte värt det..

Jag har gråtit i flera timmar för jag just inte ha orkat.. Vilket liv.. Varför är man så dum ? Varför straffar jag mig själv så bara för jag inte se något resultat? tror jag får någon form av panik... Man vill bli klar.. Jag vill få på mig andra kläder nu än den skiten jag går i... Ärligt talat.. Jag ser fan inget resultat heller.. sjukt .. men man bli ju knäpp i huvet när man kollar sig i spegeln varje dag... Vad andra säger skiter jag i oxå.. de kan lika gärna ljuga för att göra mig glad... Lita på mina egna ögon endast.. De vill ju inte funka precis...

Nu så gör ja allt för att göra detta på ett vettigt sätt.. Så ska ta mig ut i spåret imorgon och börja med att springa 2,5 km.. Se hur bra det går... Går det jättebra ska jag öka på till 4 km gången efter.. Sen ska jag ta ALLA min kurer när jag tränar... Viktigt att jag sköter mig nu.... Har en vecka på mig att gå ner så jag kan vara nöjd när ja ställer mig på vågen...  När imorgon tisdag är passerad har jag gått 4 veckor... Min vägning ska ske när jag gått 5 veckor.. En tredjedel av min kurtid,,, e så rädd jag ska bli missnöjd... Inget ja riktigt kan styra .. Måste väga mig iallafall sen får ja bestämma när jag ska väga mig nästa gång då.... Kanske inte bli förrän efter 5 veckor till då...

Ska ta mig fan inte bli vågmissbrukare en gång till..... Piss e det...

Bantning e nåt fruktansvärt jobbigt...  det påverkar allt.... Jag saknar att gå ut... festa... Saknar mysiga helger men god mat... Allt sånt får man hoppa.... Men till sommaren då jäklar e man smal med :) Sen ska ja hitta ett sätt att behålla min vikt.... Det ska ja göra denna gången .. ska aldrig mer må såhär... inte värt de....

har många roliga planer framåt.... Valborg bli nog kryssning... eller det SKA  det bli.... Sen ska ja fan till Thailand till hösten... Typ November.. har pengar undansparat så inget kan hindra mig nu....

I veckan bli det väl mest träning då... hoppas ja ska överleva de :) Sen skulle LjungbySara komma en runda med i mitten av veckan verka det som... Hoppas det.... Så man få nya tag.. lite styrka behövs alltid....  Definitivt bra vänskap med... Det sociala... Behöver träffa folk... Pratade med Pernilla idag med som bor låångt iväg i london... Faktiskt ett ex  till henke...  Hon kommer iallafall till sverige den 17 feb.. Drygt 2 veckor dit... Så vi ska ta en fika o prata lite skit med... Alltid skoj... Inte träffat henne på svinlänge... Få se om det bli nån fest då.... Givetvis nykter.. men det ska ja fan klara då... 6 veckor gjorda på kuren då.... Nästan hälften av min kur tid... Nästan :)

Om allt går som det ska... Om jag nått mitt mål o så.. ska ja vara klar den 21 April... Fy faaaan vad långt tills dess.. Bara skitmånader med...  ¨då e det snart MAAAAAAAAAAAAAAAAJ...... Längtar till sommaren över allt annat..

Måste ännu en gång avsluta detta inlägg med att heja på alla mina vänner som kämpar med vikten just nu.... Vilket är en hel del...  Tur man har lite gemensamt.... Jag hoppas verkligen alla lyckas med målet......  Håller tummarna....

Nu ska jag dra vidare....

Skriv gärna kommentarer.... Tackar för dem jag får.... De ger väldigt mycket att få råd från olika personer,,, Man ändra synen på mycket....

Kramar!

KOMMENTARER:

  • Mr.P säger:
    2009-02-02 | 15:35:12

    du gumman lilla, man brukar inte se själv om man nu har gått ner förutom på vågen. men efter som du är ute och går varje dag och tränar och då får du lite muskler, och muskler väger mer än fett. så du kan ha blivit lite smalare fast du har samma vikt. pusss

  • Marika säger:
    2009-02-03 | 09:42:08
    Bloggadress: http://missmarikas.blogg.se/

    Du kämpar och är duktig!

    Envis lever längst! :)

    Du kommer klara det fint!

    Det VET jag!



    Kram gumman!

Kommentera inlägget här: