Mitt Liv Med ADHD ...

En blogg om mitt liv med ADHD ! Att vara stark i alla motgångar! Att hamna fel att bryta ett mönster.. beroende . ätstörningar ... be strong girl !

Mycket känslor

Kategori: Allmänt

Måste skriva ett inlägg till.... Sitter och lyssna på Lene marlin Faces... Så mycket känslor i hela mig... Varför e det som det är livet .... *gråter* Varför ska man få behöva må dåligt....  varför ska vissa få utstå så jävla mycket skit... Jag önskar ju er lycka....   Ni vet vilka ni är....  Jag vill ju inte gråta när ni berätta hur det är... Vill ju ge er styrka ... Vill ju inte vika ner mig , men jag klara inte av att höra hur ni lider....  Jag vill ju så gärna hjälpa er...  Jag vet att jag inte mår så bra själv och det vet ni oxå men tvivla aldrig på att ja inte orka finnas för er... För de krafterna har jag sparat... Hoppas ni förstår det för vill ni ska veta att tveka aldrig... RING RING RING... om det är nåt..... 

Känner mig så maktlös hjälplös ikväll....

Vi pratade om en sak ikväll... Vart ta alla kompisar vägen när man inte mår bra? Vart ta alla kompisar vägen när man bantar... Är man så jävla tråkig då? Man duger inte längre..? ne så e det för vissa... Ärligt talat... Dra åt helvete hela bunten.... Duger jag inte när jag mår dåligt och inte är "rolig" längre så duger jag då helvete inte sen heller.... När man ska fixa o trixa,.. göra roliga saker...  då duger jag inte då heller.... då funka det inte att komma tillbaka,.. Man ställer upp för sina kompisar.. Man GER och TAR.... Man tar inte och sen struntar totalt i resten... Ni kan ruttna över erat tråkiga liv.....  För vad är det för liv egentligen.. Att inte veta hur man ska vara emot andra människor.... Spriten är viktig eller hur? Oj det är allt... Ut på krogen sen hem till någon och K.n.u.l.l.a...... Man trodde kanske det va livet... att det va allt... Nöje är viktigt.. det är viktigt att ha skoj.... självklart...... Men nu ser jag oxå värdet i att ha bra vänner... att må bra... vilket går först.... Att ha det livet man vill... bo där man trivs.. jobb man trivs med....

Vet många kommer ha invändningar mot det jag skriver... men det är så jag tycker.... Det har ja all rätt o göra... Sen är det välkommet med kommentarer.....

jag är känslomässig som tusan ikväll... Men ser framemot morgon... Träffa Em och Sara......

Tjo hej..

KOMMENTARER:

  • Stina säger:
    2009-02-04 | 23:44:05

    Hej svejs!

    Du skrev nåt i ett av de senaste inläggen att "Varför är man så dum".. DU är INTE dum! Tänk inte ens den tanken!

    Ögonen vilseleder ofta, speciellt när det gäller vår egen vikt. Andra ser det lättare än en annan gör, för man tror ofta att det ska försvinna mkt fortare än vad det gör... SÅ ta det lignt, fortsätt me din kur & träning, så ska du se att det snart visar resultat ;).håller tummarna för att du ska bli glad sen =)



    Ps. vad är det för kur du äter/dricker??

    kram kram

  • Emelie säger:
    2009-02-05 | 07:50:21

    hej vännen!

    du ska veta att jag finns här för dig med!

    Alltid! Du är den bästa vän man kan ha! Det ska du veta!



    Miljoner kramar

    Emmie

  • Mirja-Liisa säger:
    2009-02-05 | 17:40:29
    Bloggadress: http://mirjaliisa.blogg.se/

    Du duger ALLTID precis som du är och hur du än mår!

  • Mr. P säger:
    2009-02-05 | 19:36:52

    Lyssna nu på flickorna dom har helt rätt. Du är en

    Underbar tjej, rolig, söt, det e bara skit vänner som vänder ryggen för det. huvudsaken du mår bra söt. det e det viktigaste. hör av dig om det e nått. pussar

Kommentera inlägget här: