Mitt Liv Med ADHD ...

En blogg om mitt liv med ADHD ! Att vara stark i alla motgångar! Att hamna fel att bryta ett mönster.. beroende . ätstörningar ... be strong girl !

Haft en bra dag med familjen..

Kategori: Allmänt

hej hopp...

Här uppdateras det :) haft en kanondag idag men HELA familjen.. inte så vanligt eftersom min storebror bor i malmö..  Ätit god mat o det kändes riktigt bra.. husmanskost skulle man ha varje dag... men tyvärr dör det ut mer o mer... men det finns inget godare..  sen bakade jag å syster rabarberpaj utan recept men det gick ganska bra...

ja helt enkelt en bra dag idag... det får jag vara glad för.. Imorgon har jag läkarbesök i växjö... Jag hoppas verkligen att jag kommer få samma läkare som jag haft tidigare.. Psykiatrin i Sverige är inte den bästa..Jag klagar kanske men det är verkligen så ....  Stabilitet vill jag ha... En och samma läkare som man prata med men NEJ... Olika varje gång.. ta om hela storyn.. Ganska jobbigt... Men nu ska jag följa upp min medicin... hur det har funkat... känner inte av den så jättemycket längre.. Haft en del biverkningar med krypande myror på kroppen... ganska obehagligt.. men försvunnit nu...

Man bli även ganska mycket tröttare... Men som sagt ska man börja öppna sig på riktigt så behöver man EN läkare hela tiden... annars funkar det inte för mig... har väntat sen februari på en o sammaa läkare ... det e helt otroligt men men... jag väntar.... väntar o väntar ....

Är det så att folk ser ner på människor som mår psykist dåligt fortfarande .. Lever det kvar? en dagens från mig...

Är det konstigt att det är som det är i dagens samhälle? Kommentera gärna ni som läser... det uppskattar jag :)

Sen tro folk man alltid är nere deprimerad... Men dock säger alla... Lotta du är ju alltid som en solstråle :) jo då.. jag är en väldigt glad människa.. men hur många är inte glada utåt..... och kanske inte är nöja med allt annat?

tänk på den... Den ni minst anar....

Det man inte vet har man inte ont av... eller hur....

ha det gött...  Det ska ja ha denna helgen :):)

Peace

KOMMENTARER:

  • Marika säger:
    2010-06-10 | 21:42:12

    Jag hoppas inte det är så att man ser ner på någon, där emot finns det alldeles för många som drar till med depression för de är latmaskar osv osv sorgligt för det förstör ju för de ärliga människorna!



    Låter som ni har haft en underbart mysig dag tillsammans, guld värt!!



    Solstråle utåt men jag vet att det finns en baksida på allt!



    Kram

Kommentera inlägget här: