Mitt Liv Med ADHD ...

En blogg om mitt liv med ADHD ! Att vara stark i alla motgångar! Att hamna fel att bryta ett mönster.. beroende . ätstörningar ... be strong girl !

Bio i Kristianstad

Kategori: Allmänt

Tjosan igen.... tillbaka o känner mig lite skrivsugen :)

Snart e det dax o kolla på Änglagård 3 .. Älskar de filmerna :) hoppas trean e bra.. många gnäller, men ja tro ja kommer gilla de..

Igår fick jag ett sånt konstigt erbjudande när ja va ute på sorello å skulle gå hem... Kan jag få sova hos dig iatt för jag har tappat min nyckel... bullshit...  sen erbjöd han 1500 för att få sova hos mig o lämna mitt hem kl sex på morronen.. pengarna va lockande för någon sekund....  e nästintill helt pank efter denna julen , vilket inte kommer hända igen... Köpa julklappar o sen inte kunna leva resten av månaden..

Nähä.. slut på det... inga måsten längre....  men dessto fattigare man är desto mer lockande är det ju såklart... men inte för mig....  å då är jag ärlig.... Aldrig i livet ta in en främmande människa i min lägenhet... Vad som helst kan hända....

Igår lyssnade jag även på folk som pratade utanför sorello (älmhults pub) såhär sa en kille - han är dum i huvvet, han har adhd... Vad fan är det för fel på folk.. fördomsfulla jäävla människor som inte ha en aning om vad det är de prata om ... bli så jävla irriterad... så negativa människor... de skulle leva med det en dag.... Då skulle de fan inte säga så om folk....

Detta har nog varit mest i mitt huvve idag... gårdagens erbjudande av pengar... Hur kan man göra så ens? julklapparna som gör att man bara lever skit månaden därpå, vilket inte är värt de... Nästa år bli det annat... Sen absolut om alla fördomar i dagens samhälle om människor som ha ett funktionshinder.... arg bli ja....

nä nu ska ja vara lite social...

Har även fikat med plutt.... för han e en plutt.... haha

tjoff
Kommentera inlägget här: