Mitt Liv Med ADHD ...

En blogg om mitt liv med ADHD ! Att vara stark i alla motgångar! Att hamna fel att bryta ett mönster.. beroende . ätstörningar ... be strong girl !

Från början !

Kategori: Allmänt

Jag va nog som de andra barnen fast jag sökte mer jag ville mer jag äventyrade mer. .. Jag ville göra saker som va farligt ! Hittade på jävelskap! Jag va dominant ! Mina tjejkompisar sa till mig att ja inte fick vara "sådan" ! Mina killkompisar älskade mig för de tyckte jag va cool !  Och ja älskade dem !! :) pojkflicka som jag är... Den sociala biten ha oftast varit svår när det gäller allt... relationer vänskap m m ... Jag har gett för mycket inte fått förståelse m m .. Jag har ett för varmt hjärta... Hur man nu kan det... men dessto mer man ger dessto mer bli man uttnyttjad på olika sätt... 
! Jag va en tänkare redan som två år så ville jag bygga en stege upp till himmelen för att få träffa min pappa !  jag blev säklart retad för att mIn pappa inte fanns !   hela mitt liv ha ja önskat att de hade fel! !  Jag började gå skola och det gick Ganska bra ! Min mamma träffade en ny efter 6 år i ensamhet !  Hon va värd all den lyckan ! Och det tyckte jag fram till tonåren!  Jag började få mina aggressions utbrott med panikångest attacker ! För livet va orättvist ! Eller hur ? Jag tydde mig till kärlek .. Ja började skolka struntade i allt med skolan.  Förtsättning följer ....

KOMMENTARER:

  • Mirja säger:
    2016-06-29 | 16:53:04

    Så bra att du delar med dig av ditt liv o dina erfarenheter :)

  • Mirja säger:
    2016-06-29 | 16:53:04

    Så bra att du delar med dig av ditt liv o dina erfarenheter :)

    Svar: ja jag tycker folk ska få veta hur det kan gå till <3
    LottisPottis

Kommentera inlägget här: